01 / 02
WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
W ORLEN OIL Sp. z o.o.
z a m ó w i e n i
a
z a m ó w i e n i a
Zespół Obsługi Klienta Orlen Oil pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 17.00.
Orlen Oil przyjmuje zamówienia złożone:
a.
Za pomocą poczty elektronicznej
pod adresem
- preferowane jest składanie
zamówień w formatce zamówieniowej dostarczonej przez Orlen Oil.
b.
Telefonicznie
pod numerem infolinii 801 102 103
c.
Faksem
na numer 24 367 70 93
d. Poprzez
Przedstawiciela Handlowego.
W celu sprawnej realizacji zamówienia prosimy przy jego składaniu
o podanie następujących informacji:
a.
Pełna nazwa płatnika
b. Pełna nazwa miejsca dostawy – jeśli jest ono inne niż adres płatnika
c.
Miejsce dostarczenia faktury
d. Numer zamówienia
e. Nazwa i indeks zamawianego towaru zgodne z aktualną ofertą handlową Orlen Oil
f.
Ilość oraz rodzaj opakowania zamawianego towaru
g. Datę dostawy/odbioru
h. Rodzaj transportu – własny lub Orlen Oil
i.
Dla przyśpieszenia realizacji dostawy, w przypadku zakupu na warunkach specjalnych prosimy o poda-
nie numeru kontraktu SAP, który umieszczony jest na ofercie handlowej lub zostanie podany Państwu
przez przedstawiciela handlowego
j.
Rodzaj procedury akcyzowej – szczegóły dotyczące trybu wysyłki produktów zostały podane poniżej w
części poświęconej podatkowi akcyzowemu
k.
Informacje dodatkowe (np. wymagania niestandardowe).
Po złożeniu zamówienia zostanie wysłana informacja zwrotna na podany przez Państwa adres mailowy po-
twierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji wraz z planowaną datą dostawy/wysyłki.
W przypadku złożenia zamówienia po godzinach pracy Zespołu Obsługi Klienta zostanie ono przyjęte do
realizacji w najbliższym dniu roboczym.
W przypadku transakcji realizowanych na warunkach przedpłaty płatność należy uregulować w terminie
7 dni od wystawienie faktury pro formy. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
Załadunki w magazynach Orlen Oil odbywają się wg ustalonego harmonogramu dlatego w przypadku od-
biorów własnych należy ustalić z pracownikiem Zespołu Obsługi Klienta dokładny czas załadunku. W sytu-
acji spóźnienia się samochodu, załadunek zostanie przesunięty na pierwszy wolny termin. Klient zobowią-
zany jest podać dane kierowcy, samochodu oraz firmy transportowej odbierającej towar w jego imieniu,
najpóźniej do godziny 16.00 dnia roboczego poprzedzającego załadunek. Kierowcy odbierający Towar zo-
bowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa obowiązujących na terenie zakładów produkcyjnych
Orlen Oil.
Warunki składania i realizacji zamówień oraz aktualna oferta firmy
Orlen Oil znajdują się na stronie internetowej
W przypadku pytań pracownicy Zespołu Obsługi Klienta Orlen Oil pozostają do Państwa dyspozycji pod
numerem infolinii 801 102 103. Jednocześnie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo i wysoką jakość
usług wszystkie rozmowy z wykorzystaniem infolinii są rejestrowane.
zamówienie
Potwierdzenie
przyjęcia zamówie-
nia do realizacji
Dostawa
Towaru
faktura
Infolinia: 801 102 103
Mail:
Fax: 24 367 70 93
Przedstawiciel handlowy
Pracownik Orlen Oil
potwierdza zamówienie
na wskazany adres e-mail
Dostawa na
wskazany
w zamówieniu adres
E-faktura
Faktura w formacie
PDF
Faktura w formie
tradycyjnej