ORLEN OIL ULTOR PREGRESS 10W-40 zalecany jest do silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max.
50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem
redukującym tlenki azotu w spalinach. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i
popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E8 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy
tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników
wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro VI i Euro V. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania
Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy.
Odpowiedni do zastosowania w pojazdach z silnikami zasilanymi CNG